sobota, 12 września 2015

Poradnik pozytywnego myślenia


Opis: Pat Solitano, po tym jak stracił pracę, dom oraz żonę, spędził w szpitalu psychiatrycznym kilka miesięcy. Wrócić do społeczeństwa pomagają mu rodzice, przyjaciele i piękna dziewczyna.

Moja opinia: Wcześniej w poście wspomniałam o książce. Film jest trochę inny niż książka, ale nie zawiodłam się. Szczerze mówiąc, obejrzałam ten film tylko ze względu na Jennifer Lawrence, a Bradley Cooper i Robert De Niro dopełniają to dzieło. Do filmu jest dodane więcej chumoru, a ojciec głownego bohatera zajmuje się zakładami. No cóż, ekranizacje nigdy nie odzwierciedlają piękna książki, ale tym razem można im wybaczyć. Napisali tę historię na nowo i zrobili wspaniale. Jak na ogół czepiam się szczegółów z książki pominiętych w filmie ( bo na ogół są to te najlepsze bądź najciekawsze) tym razem nie mam się do czego przyczepić. Daję temu filmowi 5+ i gorąco polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz