środa, 11 listopada 2015

Will Grayson, Will Grayson

Okładka książki Will Grayson, Will Grayson

Autor: John Green, David Levithan
Opis: Pewnego zimnego wieczoru w Chicago przecinają się ścieżki dwóch Willów Graysonów. Nazywają się tak samo, ale do tej chwili żyli w zupełnie różnych światach. Teraz ich życie rusza w całkiem nowym i nieoczekiwanym kierunku. Po drodze jest miejsce na przyjaźń i miłość, muzykę i futbol, a emocjonalna plątanina znajduje kulminację w najbardziej szalonym i spektakularnym musicalu, jaki kiedykolwiek wystawiono na deskach licealnych scen.

Moja opinia: Szczerze mówiąc nie byłam pewna czy dobrze robię kupując tę książkę, ale byłam mile zaskoczona. Zainteresował mnie oryginalny pomysł na książkę no i pochlebstwa na temat jednego z najlepszych pisarzy powieści dla młodzieży naszych czasów (nie żebym była nim jakoś zachwycona). Nie czytałam wcześniej książki napisanej przez dwóch pisarzy jednocześnie, więc była to dla mnie miła odmiana. Typowe dla Johna Greena problemy nastolatków przeplatane poczuciem chumoru, absurdem i miłością tworzą niesamowitą całość i książkę godną polecenia. Jestem pod wrażeniem, tym bardziej, że oprzednia książka Johna Greena jaką czytałam (a mianowicie Gwiazd naszych wina) mnie nie zachwyciła (mówcie co chcecie, no super świetna to ona nie była). Naprawdę przyjemnie się czytało i jeszcze raz polecam. :)

Link do cytatów z książki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz