środa, 6 stycznia 2016

Zaczekaj na mnie

Okładka książki Zaczekaj na mnie

Tytuł: Zaczekaj na mnie
Autor: J. Lynn (Jennifer L. Armentrout)
Opis: Zgwałcona, upokorzona, zraniona na całe życie, odrzucona przez rodziców i napiętnowana szuka spokoju i zapomnienia. Znajduje je dzięki miłości. Lecz tragedia ma ciąg dalszy… Dziewiętnastoletnia Avery Morgansten ma nadzieję, że po wyjeździe do college’u ucieknie od tragedii sprzed pięciu lat, która odmieniła jej życie. Czy miłość zdoła przezwyciężyć największy ból i żal? Avery szuka spokoju i nie wyobraża sobie już miłości. Ale przystojny i niebezpieczny Cameron budzi w niej uczucia, które dawno umarły… Wtedy przeszłość powraca. Zaczynają się maile i telefony z pogróżkami...



Moja opinia: 'Zaczekaj na mnie' to pierwszy tom cyklu 'Czekam na ciebie'. Razem tomów jest chyba jedenaście. Jak na razie z całej serii przeczytałam tylko tę książkę. Moim zdaniem jest to lektura podobna do serii 'Zatraceni', którą już opisałam i link do posta znajdziecie TUTAJ.

Wracając do tematu, jest to łatwa do przeczytania książka o zranionej dziewczynie, super przystojniaku i ich wielkiej miłości. Taki tam banał, który wszyscy znamy. Książka jest zabawna i napisana w łatwy do przyjęcia sposób. Według mnie (tak wiem, że możecie tego nie popierać, no ale cóż) historia zaczyna być nudnawa jak już się główni bohaterowie zejdą (uwaga spoiler!) czyli gdzieś tak w połowie książki. Mniej więcej. No po prostu za bardzo się skupiają na sobie.

Jest również ta sama historia oczami Camerona, która zwie się 'Zaufaj mi'. Ja zaczęłam ją czytać, ale przebrnęłam tylko przez kilka pierwszych rozdziałów. Mimo wszystko polecam obie książki, bo skoro pierwsza była dobra, to druga oczami przezajebistego Camerona też musi. Polecam na ślepo, no ale co mi tam.

Jak już wspomniałam, seria 'Czekam na ciebie' jest podobna do serii 'Zatraceni'. W tym przypadku też każdy tom opowiada historię innego bohatera, jakoś tam powiązanym z bohaterami z poprzedniej książki. Wiem tyle, że tom 2 jest o młodszej siostrze Camerona i tak (uwaga spoiler!) on ma siostrę. Jednakże, nie mogę wam dalszych tomów polecić, bo nie czytałam i chyba raczej nie zamierzam, bo nie mam czasu. Jeszcze raz polecam i link do całej serii na stronie lubimyczytać.pl TUTAJ :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz