środa, 11 maja 2016

Najdłuższa podróż

Znalezione obrazy dla zapytania najdłuższa podróż plakat

Opis: Zrealizowany na podstawie bestsellerowej powieści mistrza gatunku Nicholasa Sparksa, film "Najdłuższa podróż" sprawi, że uwierzysz w prawdziwą miłość.
Gdy Luke, były mistrz w ujeżdżaniu byków, stara się powrócić na arenę, poznaje Sophię, studentkę, która przygotowuje się do podjęcia swojej wymarzonej pracy w Nowym Jorku. Dla dwójki młodych ludzi, pochodzących z tak odmiennych światów, rozpoczyna się niezwykła, romantyczną podróż, podczas której los styka ich ze starszym mężczyzną Irą. Jego wzruszające wspomnienia własnego małżeństwa są tak inspirujące, że zmieniają życie młodej pary na zawsze.

Moja opinia: Pierwsza rzecz, dla mnie nie był to dramat. Oglądałyśmy ten film razem z KLA UDIA
i śmaiałyśmy się przez co najmniej połowę filmu. Możliwe, że to my jesteśmy jakieś dziwne. Możliwe. No ale nie można było się nie śmiać.
Jak już wspominałam we wcześniejszych postach, nie przepadam za dramatami. Raz na jakiś czas coś mnie tknie, że obejrzałabym sobie jakiś dramacik, ale przeważnie bardzo się rozczarowywuję i długo nie wracam do tych myśli. Ten film, pomijając fakt, że dla mnie to nie dramat, był naprawdę fajny. Podobał mi się. Taki romans. No trochę dramatu było. Humoru też. Trochę grozy. Taki trochę 'misz masz' i wyszło nam, że tak powiem cudo.
Film naprawdę mi się podobał. Ogólnie to raczej nie ma się do czego przyczepić. Polecam!

Zwiastun
Film


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz