sobota, 10 grudnia 2016

Śmiertelna wyliczanka


Opis: Dwóch błyskotliwych, aczkolwiek pozbawionych zasad moralnych studentów che udowodnić, że istnieje morderstwo doskonałe. Ich plan jest perfekcyjnie dopracowany i nie zawodzi w żadnym punkcie, dopóki sprawą nie zajmie się detektyw Cassie Mayweather. Choć jej przełożeni, a także nowy partner Sam Kennedy są przekonani, że chłopcy są niewinni, Cassie czuje, że sprawa ma drugie dno...

Moja opinia: To był film w moim ulubionym stylu, thriller z serii criminalnej i do tego z dobra obsada. No cóż, przynajmniej dla mnie z dobra, bo główną rolę miała Sandra Bullock. A jeśli ktoś jeszcze nie wiedziała to jest to moja ulubiona aktorka która jak się okazało przeważnie gra policjantki... interesujące.
W każdym razie przechodząc do filmu to bardzo podobałam mi się fabula, o zbrodni doskonalej trochę głupio, że powiedzieli od początku kto tego dokonał. Chodź nawet z ta informacja film był interesujący. Co do tego, kto kogo manipulował to ma swoją małą teorie, ale niestety nie mogę się nią podzielić, bo zdradza zakończenie filmu a tego niechamy, bo wolałabym żebyście obejrzeli film. a co do końca filmu to troszeczkę mi się nie podobał, bo był taki... Nie wiem jak to ująć, sztuczny? Po prostu było w nim cos co nie do końca mi się podobała, ale nie umiem tego określić. Podsumowując film byś świetny interesujący i sadze, że to na pewno nie był zmarnowany wieczór.

Jak ktoś widziała już ten film piszecie w komentarzach wasze wrażenia.

Zwiastun-Eng
Film

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz